Teknik Destek – SLA

teknik-destek-sla

SLA, 7/24 Teknik destek hizmetleri başlığı altında sunduğumuz katma değerli hizmetlerimizin amacı, müşterilerimizde oluşabilecek donanım, yazılım, iş akışı problemlerine en hızlı şekilde müdahale edilebilmesi, ileri düzey teknik bilgi gerektiren konularda profesyonel teknik ekibimizin bilgi ve tecrübelerinden müşterilerimizin teknik ve operasyonel birimlerinin etkin bir şekilde faydalanması, güncel teknolojilerin ve sağladığı kolaylıkların ihtiyacı olan müşterilerimize ivedilikle aktarılmasıdır.

Bu amaçla oluşturulan 7/24 Teknik Destek hattımızla müşterilerimize kesintisiz ve kaliteli teknik destek sağlamak en önemli misyonumuzdur.

SLA ve 7/24 yerinde destek hizmeti ile ilgili daha fazla bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

7/24 Teknik Destek Hattı : +90 850 532 75 69

Sıkça Sorulan Sorular

7/24 Teknik Destek hizmetinizden ücretsiz faydalanabilir miyim?

Tabi ki. 7 gün 24 saat uzaktan teknik destek hizmetimiz, son bir yıl içerisinde ürün almış veya güncelleme yapmış olan tüm müşterilerimiz ücretsiz faydalanabilir. Diğer müşterilerimiz için standart destek prosedürü geçerlidir.

24 saat destek hizmetinde, kritik problemlere öncelik tanınmaktadır.

Kurumumuz İçin 7/24 Yerinde Teknik Destek (SLA) hizmeti alabilir miyiz?

Her zaman! Yukarıda belirttiğimiz üzere SLA hizmetini Türkiye’nin büyük kuruluşları başta olmak üzere bir çok müşterimize sağlamaktayız. SLA hizmeti kapsamında 7 gün 24 saat teknik destek hizmetinden sizde faydalanabilirsiniz.

Bunun için bizle iletişime geçebilir, ekibimizden detaylı bilgi ve teklif alabilirsiniz.

Ürünle ilgili bir problem yaşıyorum, nasıl yardım alabilirim?

Öncelikle sorunun hızlıca tespit edilebilmesi ve çözüm sağlanabilmesi için sağ tarafta bulunan “Uzaktan Destek Yazılımı İndir” butonuna tıklayarak uzaktan destek programını indirmeniz gerekmektedir.

Programı çalıştırdıktan sonra, karşınıza gelecek olan arayüzde bulunun ID bilgisini, teknik ekibimizle iletişim kurarak paylaşmanız gerekmektedir.

Teknik ekibimiz sisteminize uzaktan erişim sağlayabilmesi için erişim onayınız istenecektir. Onay vermeniz halinde ekibimiz sisteminize bağlanarak sizlere yardımcı olacaktır.

En hızlı şekilde çözüm sağlanabilmesi için, ekibimize yaşadığınız sorunu detaylıca anlatmanızı rica ederiz.

Yalnızca sorun olursa mı size ulaşabiliriz? Sorularımız olduğunda da arayabilir miyiz?

Herhangi bir problem yaşamasanız bile, merak ettiklerinizi sormak için ekibimizle iletişim kurabilirsiniz.

Sorun yaşadığımda önce size mi ulaşmalıyım? Kendim çözüm bulmayı denemeli miyim?

Bir sorun yaşandığında herhangi bir işlem yapmadan ivedilikle teknik ekibimize ulaşmanız, sizlere daha hızlı ve kalıcı bir çözüm üretmemizi sağlayacaktır. Yapacağınız herhangi hatalı bir müdahale, sorunun daha çok büyümesine ve çözüm sürecinin uzamasına yol açabilir.

Teknik Destek hattınıza ulaşamıyorum

7 gün 24 saat Teknik Destek hattımız, resmi tatiller ve bayramlar dahil olmak üzere her zaman aktif olarak hizmet vermektedir.

Aradığınızda, “Çalışma saatlerimiz resmi tatiller ve bayramlar hariç hafta içi sabah 09:00, akşam 18:00 arasındadır. Çalışma saatleri içerisinde tekrar arayabilir, veya 5’i tuşlayarak acil teknik destek hattımıza ulaşabilirsiniz.” mesajı ile karşılaşabilirsiniz.

Mesai saatleri dışında yalnızca acil teknik destek hattımız aktif olduğu için, mesajda da belirtildiği gibi 5’i tuşlayarak teknik ekibimizden problemleriniz için her zaman destek alabilirsiniz.

Operatöre bağlanırken beklemek istemiyorum. Ne yapabilirim?

Müşterilerimizin vaktinin değerli olduğunu çok iyi biliyoruz. Ve bunu göz önünde bulundurarak en verimli şekilde hizmet sağlamaya gayret gösteriyoruz.

Bu nedenle, eğer çok kısa bir süre içerisinde operatöre bağlanamazsanız beklemenize hiç gerek yok, çağrıyı sonlandırmanız yeterli. Akıllı santralimiz sayesinde, çağrıyı sonlandırmanız durumunda bile ekibimizin bilgisi olacak ve sizlere en kısa sürede geri dönüş sağlayacaktır.

Dilerseniz iletişim formunu doldurarak destek talebinde bulunabileceğinizi de hatırlatmak isteriz.

Kullanıcı kaynaklı problemler de ücretsiz destek kapsamına giriyor mu?

Maalesef şu an için bu mümkün görünmüyor. Sistem arızaları veya yazılımsal problemler dışında kalan, kullanıcı kaynaklı hatalar ücrete tabidir. Örneğin;

  • Sisteme virüs bulaşması
  • Teknik ekibin bilgisi dışında donanıma müdahale edilmesi
  • Sistemlerin uygun olmayan ortamlarda çalıştırılması
  • Teknik ekibin bilgisi dışında sisteme format atılması
  • Teknik ekibin bilgisi dışında sisteme 3.parti programların kurulması
  • Yüklenmiş olan otomasyon yazılımı üzerinde, çalışmayı olumsuz etkileyecek değişikliklerin yapılması
  • Sistem dosyalarının veya kayıt defterinin (Register) elle veya herhangi bir program aracılığı ile kullanıcı tarafından silinmesi

gibi sorunlarla karşılaşılması durumunda sistemler garanti kapsamı / ücretsiz destek kapsamı dışında sayılacak ve yapılacak bakım – onarım – arıza giderme işlemleri ücrete tabi olacaktır.

7/24 Teknik Destek hizmetiniz ile Standart Teknik Destek hizmetinin farkı nedir?

7/24 uzaktan teknik destek hizmeti, son bir yıl içerisinde ürün sahibi olan müşterilerimize verilmektedir.

7/24 yerinde teknik destek hizmeti, SLA anlaşması olan müşterilerimizi kapsamaktadır. Sorunun yaşandığı anda uzaktan problem tespiti gerçekleştirilir ve en kısa sürede yerinde kalıcı çözüm sağlanır.

Standart teknik destek hizmeti, uzun süredir güncelleme yapılmamış eski versiyon veya garanti kapsamı sona ermiş olan müşterilerimize mesai saatleri içerisinde e-posta yoluyla verilen teknik destek hizmetidir.

Yardıma mı İhtiyacınız Var?

Kişisel bilgilerinizi girerek Teknik Destek Talebi oluşturabilirsiniz. Sizlere daha etkili destek hizmeti verebilmemiz adına Uzaktan Destek Yazılımını indirebilirsiniz.

Teknik Destek Talep Formu

Teklif Formu