Son 10 senedir, işletmelerde, Finans ve Sözleşme, Satış ve Pazarlama, İnsan Kaynakları, İş Takvimi, Talep ve İş Yönetimi gibi kelimelerle beraber “Yazılım” kelimesini de çok sıkça duyar hale gelmemiz tesadüf değil.
Şirketler, hizmet/ürün satışı ve hizmet veya ürünleri satın alan müşterilerle arasında oluşan karşılıklı bir ilişkiyle başlayan oluşumlardır. Müşteri bilgileri, müşterilerden gelen sipariş ve destek talepleri gibi işletme ve müşteri arasındaki ilişkilerin yönetimi ilk aşamalarda standart bir Excel tablosu kullanılarak ya da not defteri benzeri not kağıtlarında tutularak yapılabilir. Ancak işiniz büyüdükçe bu şekilde basit kayıt tutmak işlerinizi çok zorlaştırır ve müşterilerinizle olan ilişkiniz yönetilemez hale gelebilir. Bunun sonucunda sürdürebilir müşteri memnuniyeti sağlamanız zorlaşır ve işletmenizin verimli bir şekilde işlemediğini gözlemleyebilirsiniz. Ancak endişelenmeyin, yazılım teknolojileri ile bütün süreçlerinizi verimli, etkili ve size daha çok kazandıracak şekilde yönetmeniz mümkün.
Süreç Yönetimi yazılımı aslında gizli bir formül içermez, örneğin Satış ve Pazarlama süreci yönetimi yazılımı basit bir şekilde bütün kritik müşteri bilgilerini tek bir arayüzde görebilmeniz ve erişebilmenizi sağlar. Tek uygulamada aynı arayüzde, müşteri iletişim bilgilerini görebilir, ilgili müşteriye, teklifle alakalı takip veya hatırlatmaları sosyal medya ya da e- posta ile sağlayabilir, satış ekibinize atadığınız görevleri görebilir ve performans ölçümleri yapabilirsiniz. Tabi ki işletmenizin yapısına göre iş verimliğini arttırmak üzere işletmenizin diğer departmanlarında da bir çok süreç yönetimi yazılımı kullanabilirsiniz.
TechLab CRM işletmenizin bütün süreçlerini verimli ve etkili şekilde yönetmenizi sağlayacak araçları size sunar.
Satış fırsatlarınızı, proje ve ihale takiplerinizi tüm süreçleriyle birlikte tek bir ekrandan takip edebilirsiniz.
Fırsatlar ile ilgili tüm detayları, yapılan işlemleri, kimin tarafından yapıldığını, görüşülen konuları ve verilen teklifleri ilişkili belgelerle birlikte görebilir ve yönetebilirsiniz.
Tekliflerinizi özel olarak hazırladığınız şablonlar ile stoktaki ürünlerinizi kolayca ekleyerek geçmiş fiyatları görerek, opsiyonel yada alternatif teklifleri müşterilerize hızlıca iletebilirsiniz.
Satış sonrasında özelleştirilebilir müşteri notlarını görebilir, müşterilerinizin kullanım ve destek taleplerini inceleyebilir, müşteri memnuniyeti seviyesini ölçebilirsiniz.
Islak imzalı belgelerin taranmış kopyalarını, gizlilik sözleşmelerini, ihale dökümanlarını ilgili müşteriyle ilişkilendirip ihtiyacınız olduğunda çok kolay bir şekilde belge doğrulama ve kontrol işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
Tanımladığınız performans kriterlerine göre satış ekibinizin hedeflenen ve gerçekleşen satışlarını kişiye, ürüne, bölgeye göre anlık takip edebilirsiniz. Ayrıca teknik ekibinizin veya firmanızın genel performansını tarih kriterleri bazında inceleyebilir, hedeflenen görüşme, fırsat veya teklif adetlerinin durumunu raporlayabilirsiniz.
Yardıma mı İhtiyacınız Var?
Kişisel bilgilerinizi girerek Teknik Destek Talebi oluşturabilirsiniz. Sizlere daha etkili destek hizmeti verebilmemiz adına Uzaktan Destek Yazılımını indirebilirsiniz.
Öne Çıkan Özellikler
Verimli ve hızlı süreç yönetimi sayesinde daha fazla iş, daha mutlu müşteriler. En güncel yazılım teknolojileriyle ile geliştirilen TechLab CRM, Finans, Sözleşme, Satış ve Pazarlama, İnsan Kaynakları, İş Takvimi, Talep ve İş Yönetimi, çözümleriyle her ölçekten şirketler için en uygun CRM çözümünü sunuyor.
Potansiyel veya aktif müşterilerinizin, detaylı iletişim ve sosyal medya bilgilerini, aktif çalışanlarını kolayca tanımlayabilir.
Seçtiğiniz müşteri ile ilgili yönetici ve çalışan, bilgilerinden, planladığınız takvim etkinliklerine, ilişkili belgeleriden bütün tekliflere ve satış sonrası memnuniyet ya da şikayet kayıtlarına kadar her türlü veriye tek platformdan ulaşabilir, yönetebilir ve raporlayabilirsiniz.
Satış veya satış sonrası hizmet veren departmanlarınız ofis dışında olsalar da, müşteri ziyaretlerini, görüşmelerini, toplantı notlarını mobil uygulama aracılığı detaylı bir şekilde kayıt altına, alabilirler.
Bu sayede gerçek zamanlı olarak, müşterileriniz ile görüşülen konulara ve detaylarına kolayca göz atabilir, kurumsal hafızanızın desteğini daima yanınızda hissedebilirsiniz.